Bloggsuget finns....

.. men inte tiden =(

Usch tycker det är så himla tråkigt när man har bloggsug men så har man inte tiden... Jag vet inte vart tiden tar vägen heller den bara rusar iväg...

Men här kommer lite sammanfattning av tiden som jag komemr ihåg var jag gjort..

Vi kan börja med Pumpen eller Södra Vi när vi var och dansade.. Det slutade med att Fredrik, Jenny, Rada och 2 till åkte i en bil och jag Micke och Linda åkte i en Kim han valde att backa ur på em.. Men kvällen var lyckade ändå jag träffade en vän som jag inte sett på typ 8-9 månader lite kul var det sen hittade jag en fyllegubbe som jag dansade med vi hade lite teamwork eller det kändes bra att bugga med han för vi buggade både till snabba och långsamma låtar så nu fick man allt träna sen hamnade man på Drifters hemsida


Det är jag som är längst till höger med trekvartsbrallor och svart tröja med orange linnet =o) Lite roligt att se att man fastande i farten.. haha

Sen var det jobb som vanligt i veckan ... men till helgen 1 maj eller 30 april så var det åter igen dans i Skirö och Ekbacken.. Då var det Scotts som spelade och jag var på lite förfest i Skirö innan hos goa dansvänner men jag var nykter och körde men hade lika trevligt för det.. och Dansa fick man med göra och frös gjorde man med när det var paus och Willez skulle uppträda på scenen inte där dansgolvet var utan en annan så där stod man utan jackan och frös efter att ha dansat sig varm men Kim som åkte med mig från förfesten ville ha dricka så jag passade på att hämta min jacka i bilen när han skulle hämta sin cider... sen dansade man vidare tills kvällens slut =) Måste säga att kvällen slutade mkt mkt bra ;-) .. Samt att man hamnde på första sidan i morgontidningen här i stan =p Jag är en riktigt linslus.. haha

Däremot veckans jobb var mindre bra för på onsdagen så blev man hemskickad av chefen för att man var sjuk så går det när man är ute och dansar i kylan.. var hemma resten av veckan men på fredagen hade man tacco mys med Linda och Jenny och prata massa skit men fasen vad roligt vi har det.. Lördagen var inte sämre då hade jag Linda, Jenny, Micke, Johannes, Patrick och hans son på besök Micke och Patrick stannde inte allt för länge men Johannes fljde med oss brudar ner på stan och kollade in bilarna på crusingen.. Vi tröttnade rätt så fort allihopa så det blev Mc Donalds innan vi körde hem Johannes till sitt kryp in i Skirö...

Och nu jobbar man igen.. Jag har självklart när jag inte varit sjuk hunnit med att köra unghästarna och båda två sköter sig toppen... =)

Till helgen då ska det firas.. På fredag blir det väl relativit lugnt med lite mys hemma sen på lördag då fyller man år och då ska man ut och dansa i Björnholmen =o) Just nu är det jag, Jenny och Kim sen så ska Johannes med om han orkar han har mjölkningen både på kvällen och morgonen.. Men vi hoppas han orkar haka på för han är ju den som ska köra är det tänkt.. Hoppas man blivit av med hostan till lördag med så man verkligen kan dansa loss.. Det är Elisas och Willez som ska stå för musiken.. Jag är sjukt taggad!!!

Imån blir det tidig morgon för att hinna med att fläta Emblem och Penja som ska starta på lunchtravet imån i Kalmar sen efter jobbet så blir det nog glasbanken köpa lite cider m.m. inför helgen för denna gång ska jag verkligen festa till det men inte så mkt så jag inte kan dansa.. haha.. =p

Nä nu har ni fått lite uppdatering få väl se när jag hinner med nästa gång finns mkt att blogga om men det spar jag på..

Ha en bra fortsättning..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0