Lovekiller

This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can't be repaired

The knife is in your hands
Is that a smile on your face
It's so clear to me

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer

You're a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer

You're a lovekiller you're a murderer

I see your strategy
I bet you've been here before
You won't stop until you're victims crawl
Just like a criminal
You've stolen love away from me

It's so clear to me

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer

You're a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer
You're a lovekiller you're a murderer
You're a murderer

 




Det är lite så det känns....

Jobbigt!!!

Ja som ni ser så har jag bytt design kände för nått nytt nu när snön fallit.. Jag älskar snön och vill ha mer för idag finns det inget kvar efter allt regnande.. bättre med snö än regn enligt mig...

Har varit tuffa veckor nu.. Har jobbat 12 dar på raken och sista 5 övertid så jag var lagom trött när jag gick hem i fredags och skulle vidare till Kalmar på trav.. Det blev lyckad tävling där med 13.000:- i prispengar så det är bara att se glad ut.. Så denna helgen har varit en ledig helg eller ledig och ledig igår var det dax att klippa häst igen och smörja upp allt det skitiga som blev av tävlingen.. Men nu är allt gjort så idag blir en slappdag vid datorn (måste uppdatera hemsidan) och som avslutas med lite dans i form av bugg och foxtrot, jag missade linedancen i torsdags så jag har verkligen längtat efter att få dansa..

Min mur som jag har runt mig börjar falla.. Eftersom jag jobbat så mkt har jag inte haft tiden att sova som jag brukar och då har jag inte heller styrkan att stå emot alla känslor som kommer och går.. jag blir lättare ledsen och kan inte dölja mina tårar eller min "smärta" och det är jobbigt... jag vill vara den som släppt och glömt allt men det går inte... Är det jag konstig?? skilsmässan gick igenom i aug.. men vi delade ju på oss i april eller nått... men ibland känns det som det var igår... Jag har sån ilska i mig mot det han gjorde... Jag fattar inte varför man inte kan vara ärlig jag tro att jag hade tagit det mkt bättre än vad jag gjort nu.. Att tänka tillbaka på sista tiden tillsammans och fundera över tänkte han på henne när vi var där eller gjorde det... jag vet att sista gången vi hade sex så var han helt annorlunda och så här i efterhand så tror jag itne han hade mig i tanken utan henne och det gör  mig så ledsen när jag får den tanken... Att ha den känslan att man haft sex med den man älskade mest och framförallt  litade på mest och sen var det nästan säkert att han inte hade mig i tanken den gången för han var liksom inte där... Det gör ont och jag kan inte skaka av mig den tanken..

Nä nu hinner jag inte sitta här med.... Tiden är dyrbar...

Skickar med en liten låt...

/M




I am done
Smoking gun
We've lost it all
The love is gone

She has won
Now its no fun
We've lost it all
The love is gone

And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected

We've found our lives been changed

Babe, you lost me


And we tried
Oh, how we cried
Oh, we lost ourselves
The love has died

And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

Oh, I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Cause babe, you lost me


Now I know you're sorry
And we were sweet
Oh, but you chose lust when you deceived me
And you'll regret it, but it's too late
How can I ever trust you again?


I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Oh babe, you lost me




Det var längesen sist!!

Oj jag har varit dålig på att uppdatera... Men jag har inte haft ork eller tid...

Helgen som var förra veckan var en riktig skit helg jag var så ledsen och nere ändå hade jag besök av mina systar men jag ville bara vara på rummet och gråta.. Men nog pratat om den helgen..

I måndags ringde bemanningsföretaget jag var inne hos förra veckan och ville att jag skulle jobba.. och vad tror ni jag svarade... inte nej i allafall så nu är man på MP Bolagen och har varit där hela veckan och jag är verkligen lyckligare än jag någonsin varit... detta jobb kom precis i rättans tid.. det var delvis därför jag var så nedstämd under helgen.. jag trivs jättebra.. visst jag får packa skruv, "svampar" m.m. Men vad gör det när man får pengar och arbetskamraterna är roliga så tiden går så fort... Så nästa veckan nalkas övertid!!!! Wohoooo... jag har jobbat mån-fred på MP Bolagen idag har jag jobbat i ett travstall på fm och sen nu på hemmet på kvällen.. kommer bli gött när man får pengarna.... Ska jobba imån med men bara fm då i travstallet.. Så det blir 14 dagars jobb på raken men jag ser bara pengar, pengar pengar just nu.. hoppas man får lite mer fast så man kanske kan börja titta efter eget boende..

Vill ju börja träna med och nu sitter jag och funderar på om man ska bli medlem inom Friskis och svettis nya lokaler i Vetlanda med nytt gym och gruppass (2400:-/år) eller ska man välja medley och då har man gym och tillgång till bad (2900:-/år) Vill ju kunna simma lite men samtidigt skulle det vara kul och gå på gymmet med Friskis och ha en intruktör eller gå på gruppass.. i simhallen finns det nog ingen instruktrör så däremot vattengympa m.m... hmmm svårt val!! Vad hade ni valt??
Jag är ju lite skygg av mig så jag vill gärna inte träna där man känner många vilket risken finns för att man gör på friskis... men samtidigt går det köra halvår...

Friskis och Svettis Vetlandahttp://web.friskissvettis.se/controls/default.aspx?mid=2660
eller
Medley: http://www.medley.se/vetlanda/

Såg ett klipp på youtube och man blir ju inspererad till tusen:


Så nu jäklar ska kilona rasa.... kommer titta på detta klipp varje dag för att få inspirationen..

Nä nu måste jag sussa lite så jag orkar med att jobba... Jag älskar att jobba.. finns inget skönare att komma hem och känna sig "utpumpad"..

Sen måste jag säga att jag känner en enorm saknad efter en viss person som är i tyskland..jag har ingen att skriva med som vi brukar göra... men han är hemma om en vecka och jag ska jobba massor så jag hoppas veckan går fort...

Kram på er alla!!!
/M

Dejt och SM Guld

Vi tar gårdagens dag från början:

Upp tidigt och sen fara med två hästar till kliniken i Kalmar för undersökning, gick oväntat snabbt måste jag säga. Det brukar ta minsten timme per häst men inte idag tog en timme för båda.. Hästarna blev behandlade för sina "skador" och for man hem  och lämnade av dem och åkte hem och började förberedandet för kvällens bestyr...

Det var ju dax för Final i Speedwayen och självklart gick det toppen för Elit Vetlanda... Det blev ett SM GULD!!!!
Det var grymt kul att äntligen segern gick till oss, vi har väntat på guldet.. Innan matchen så hjälper jag till i VIP huset med att servera mat till VIP gästerna eller vi har ju buffé så det handlar mest om att se till att det alltid finns mat framme... Efter jag gjort mitt där så var det ju dax för "dejten"...

Var nervös tidigare på dagen inför detta men när det väl var dax så fanns det inte några nervösa nerver längre.. Varför ska man vara nervös för att träffa en pöjk som man kunnat prata med om allt  och då menar jag verkligen allt, så jag har funnit en toppen vän där!! För som det känns nu så är det inte mer än vänskap och jag vill heller behålla han som vän än att man ska utveckla till något mer som sen blir skit och pannkaka så har man förlorat en bra vänner... Jag hoppas och tror att han upplever lika eller att han förstår mig iallafall.. Just nu känns det som jag heller har fler vänner än att ha en kärlek...

Så det får räcka för studen måste ta tag i dagen med.. Men man är lite seg efter firandet.. Vad gör det man har ju vunnit SM GULD!!!! Elit Vetlanda

Kram M

Speedaway

Så var det tisdags kväll nu är det inte ens 24 timmar till man ska träffa pöjken imån... En liten överraskning har man köpt till han, det var inte planerat alls men när jag gick på Maxi så såg jag nått som skulle påminna om mig.. Kan uppfattas som löjlig eller gulligt vi får väl se vad han tycker.. om jag vågar ge den..

Just nu i skrivande stund så pågår första finalen i speedwayen och efter 14 heat har Elit Vetlanda 50 och Lejonen har 34 så det ser bra ut för Vetlandagrabbarna... Hoppas på en vinst hemma imån med!!

Idag har man jobbat gick mkt bra måste jag säga och imån blir det upp i ottan så man hinner till Kalmar med 2 hästar till kliniken innan 9. Sen blir det stressa hem, duscha göra mig klar och ge mig iväg och hjälpa till innan matchen börjar.. så jag hoppas jag inte hinner med att bli nervös..

Får bli ett kort inlägg idag.. Får se om man skriver imån kväll eller om det blir på torsdag det återstår och ser...

Kram till er alla

/M


Måndag 4 oktober

I söndags var vi på trav och därifrån så åkte vi med en 3:e plats och en 6:e plats och 10.000 kr i prispengar så vi åkte med leende på läpparna...

Idag har man varit på möte ang bemanningspool inom vården. Så idag fick man lära sig programmet TimePool och nu har man änven lagt sig tillgänglig så jag hoppas de ringer som tokar efter mig.. men eftersom jag inte har någon utbildning så ligger jag en bit ner på listan.. men jag blev uppringd i dag och ska jobba 7-14 imån..

När jag ändå var nere på stan så köpte jag ny mössa och ett par vantar i en härlig grön nyans.. får se om jag kan ordna bild.. Jag älskar mössor...
Sen passade jag även på att hoppa in på ett bemaningsföretag med mitt CV så nu får man hoppas de hör av sig, ska hoppa in till flera men hann inte det idag..
Sen när man åkte till stallet så ringde en av mina gamla arbetsgivare och ville veta när jag var ledig så jag kunde åka med två hästar till veterinärkliniken.. Så då fick man ännu mera jobb och sånt gör mig glad!!!

Idag har man klippt en av tävlingshästarna så nu är det verkligen höst!

Nu är det bara 1,5 dag tills man ska träffa pöjken som får mig att skratta och gråta.. men det är av lycka eller vad man ska säga.... Vi kan verkligen prata om allt.. och dra skämt med varandra utan att man uppfattas som helt koko i bollen... Visst är man lite nervös men samtidigt känns det skönt att vi ska ses.. man är ju nyfiken ju..

Imån ska man handla lite färg till håret tror jag känner att jag behöver bättra i lite.. samt köpa lite annat smått och gott...hihi samt jobba och fixa stallet..

Nä det får räcka för idag tror jag...

Ha det gött!!

Kram M



Kommentarer från gamla inlägg:

Vad är jag? Vem är jag? *långt*

Sessan
Halloj! :O)
Tittar in en snabbis för att säga hej!
Har börjat ett nytt jobb och det tillsammans med pyret i magen har gjort mig till en levande zombie de senaste månaderna... (och även fortfarande) så därför har jag varken skrivit eller läst några bloggar på sistone.

Förstår att du hittat en spännande kille på nätet? Håller alla tummar och tår för att dejten på onsdag blir toppen! =)

Ta hand om dig.
Kramar
Svar: åh vad kul att du har fått nytt jobb hoppas du trivs med det!! Det är så kul att du bloggar lite i allafall så man vet att det går bra och allt är som det ska..Förstår att det är inte lätt att jämt med att vara gravis och jobba förstår att du är trött.. Ja det ska bli spännande.. vi trivs att skriva med varandra och jag hoppas det fortsätter likadant när vi ses vilket jag tror det kommer göra.. =O)Ta hand om dig med och lilla knytet!!  Kram

Erika
Nu har jag äntligen hittat till din blogg.. :)

Känner igen mig i mycket av det du skriver, även om min "dumpning" är exremt light i jämförelse med vad du gått igenom. Men du ÄR stark, du ÄR värd att älskas, du är en fantastisk människa och du är värd allt gott som kan komma till dig. <3
Och lycka till på onsdag... ;)
Svar:Yey!! Tänkte jag lämnar en liten kommentar så hittar du säkert till min...hihi :-P Ja visst är jag stark faktiskt starkare än jag trodde jag skulle va... och att jag är värd att älskas det vet jag inte men jag hoppas man hittar någon som vet vad älskar är för nått... Tck kan behövas ett lycka till så man håller nerverna i schack..
=o)


"Killen"
du kommer få en stor kram på onsdag. det lovar jag. och jag är inte den som tycker om att kramas!!
Svar: Jag kommer kräva minst 2 st!!!

Misslyckande

ewe
Du är jätte duktig ändå Madde !! :)
Svar: TACK!! Sånt värmer och får en att ta nya tag... =O)

OJ, Oj, oj vad det kommer kännas...

"Killen"
idag blev det inget kissande i sängen och vi sov till kl 11 i sängen ;) skönt :D
Svar:
Vilka sömntutor ni är då.. men skönt att det inte blev nått i sängen..hihi :D

Lördag och halva helgen har gått

Emma
linedance verkar roligt :)
Ska tänka på dig på måndag och hoppas det går bra!
Styrkekram
Svar: Det är grymt skoj måste jag säga.. blev inget samtal... skjuter på det så långt jag kan..

Vad är jag? Vem är jag? *långt*

Det är det som surrat i huvudet på mig idag när jag har städat hela övervåningen hos mor och far...
När jag vaknade brukar jag känna efter vilket humör jag är på men idag gick det inte, kändes som jag vara allt möjligt eller hade inget humör alls. Jag kände av att jag var trött, lite arg, lite ledsen, lite förrvirad.. ja jag kan fortsätta.. men orkar inte det.. Så idag var en passande dag att ta tag i städningen som jag skjutit på och inte haft tid till.. Så hela övervåningen fick sig en genomgång speciellt mitt rum fick lite mer städning och förflyttning av möbler..

När jag städade kom jag över mitt brev som jag skrev till mitt ex. ett 14 sidor långt brev skrev jag... Oj oj oj vilka känslor och tankar man hade då.. Jag ångar inget jag skrev i detta brev, då jag skrev det innan jag visste sanningen.. Så dagen har gått åt med tankar om detta.. Så jag tänkte dela med mig lite av det jag skrev, det var en del i min bearbetning...och är fortfarande...

"Jag har aldrig någonsin släppt någon innanför min mur, du fick mig att riva den till inget fanns kvar. Jag har inte ens tryggheten eller självkänslan kvar nu. Jag är helt blottad och det gör mig ont att veta att jag inte ens har mig själv kvar. Jag vet inte vem jag eller vem jag var innan."

Lite så har jag känt idag. Att jag skriver mur är för att jag hade en mur runt mig och skulle aldrig låta någon riva den för så kan jag inte vara den starka och sjävsäkra som jag en gång var. Men jag föll för kärleken och den började sakta men säkert rivas bit för bit och visst kändes det skönt att kunna öppna mig mer och mer för min exman men samtidigt blev det bitvis jobbigt. För varje sten som föll ju mer blottad kände jag mig och på nått sätt kände jag mig osäker och börjde dra mig tillbaka.

" Jag släppte allt , nu var jag bunden till den jag älskar mest av allt , den enda jag älskat och litat på. Jag gav dig allt jag hade och kunde men det var tydligen inte tillräckligt"
Jag gav han verkligen allt jag hade och han slängde typ som skit i en soptunna..

" Nu är man 27 år och skild. Min dröm varade inte så länge. Vad gick fel? Vad jorde jag för fel? Kunde jag gjort något annorlunda? Var jag för krävande? Spärrade jag in oss?"
Kan fortfarande känna mig som ett stort misslyckande att redan vara skild. Har ju inte ens levt halva livet..

"Varför lova evig kärlek när man inte kan hålla det?"

Ja varför lova nått som man inte kan hålla. Inget varar för evigt..

"Rädslan för framtiden är ernorm. Jag är inte orolig för din framtid du är ju en mest underbaraste personen som jag mött och har massa av underbara vänner som kommer stötta dig. Jag är rädd för den dagen du säger jag älskar någon eller att du ska bli pappa eller gifta dig. Kommer jag klara av att höra det? Är jag stark nog då? Kommer det ta tid för dig att hitta någon ny eller har du redan en innan sommaren är slut"
Och mkt riktigt så var jag stark eller jag blev starkt. Ja är den som håller mitt huvud högt för jag är inte den som gick bakom ryggen och var otrogen. Skulle aldrig kunna göra nått sånt...

"Kommer jag våga lita på någon som ger och visar mig kärlek?"
Det är en av mina största rädslor fortfarande, kommer man våga ge sig hän eller kommer man hela tiden tänka ja om 1 eller 3 eller 10 år så kommer han lämna mig för en annan,.. Kommer den rädslan försvinna? Jag vill inte vara den som inte kan lita på någon annan än mig själv..

"Jag vill aldrig upp leva det jag känt sista månaderna. Känna mig så lite och oälskad. Jag fanns inte och ju mer jag försökte ju mindre fanns jag"
Nä det vill jag verkligen inte och jag skulle inte vilja att någon annan fick uppleva det heller....

"Tanken av att berätta för någon annan att man försökt att få barn i 4 år utan att lyckas och orsaken är jag själv. Vill jag utsätta en annan för den "smärta" som jag vet du känt när vi inte lyckast och alla ens vänner gör det."
Ja det är ju åxå nått som man ältar eller vad man ska säga.. Det gnager en i alla fall.. man blir ju inte yngre för varje år som går och chansen minskar ju.. Det jag fick höra när vi var på utredning var att det såg ok ut men att min vikt var nog det som hindrade oss från att lyckas.. Och det var ju tufft att höra men jag hade ju min exman som stöttade mig... Och sen blir lämnad för en 11 år äldre och som redan hade 2 barn sen tidigare då vet man ju att hon "fungerar"... Visst sen passar inte all ihop men det är något som är tufft att bearbeta ibland...

"Jag är livrädd för den ensamhet jag känner jag har ingen, ingen som älskar mig."
Ja jag var livrädd men inte längre, det finns nått som heter vänner och dessa vänner som verkligen klivit fram och stöttat mig är verkligen värda det bästa... Att de fanns gjorde att jag orkat...

"Jag överlevde då genom att bygga upp min mur och risken är stor att muren åter igen kommer byggas upp för att jag ska klara mig"
Ja jag byggde upp min mur efter nått som hänt tidigare i livet och som jag känner nu så visst ha jag en mur men den ser inte alls likadan ut som den en gång varit... känner fortfarande av att jag inte vet riktigt vem jag är men jag hoppas med tiden att det kommer fram mer och mer vem jag är.. Men mitt självförtroende är inte alls som det en gång varit.. Är helt klart mer osäker på mig själv, rädslan att folka ska lämna en...

"Jag är bara så rädd för att jag ska bli den som folk säger: Madde, vem? Nä jag vet inte vem det är"
Så har jag faktiskt varit i 3 år ingen som vet vem jag är.. men denna sommaren folk vet verkligen vem jag är.. och jag är så glad och stolt över att jag klarat av iallafall en liten del..

"Just nu är risken liten att jag skulle börja tröstäta, nu kämpar jag för att få i mig lite mat varje dag och att leva för stunden."
Ja den första del då ät jag knappt något och sov inget heller.. Jag bröt ihop.. Fick gå till doktorn och få tabletter och sen en kurator... Och det har hjälpt mig att få prata prata och åter prata.. Jag mår så mkt bättre av att ösa ut allt än att hålla det inne...

"Glöm mig inte"
Nä han kommer nog aldrig glömma mig det tro jag inte... Jag tror att han fajtas med sina skuldkänslor varje dag mer eller mindre...

"Jag kommer och vill aldrig glömma det fantastiska vi upplevt tillsammans"
Nä det kommer jag inte men inte heller det du gjorde mot mig!!

Phu det var skönt att få det ur mig... Men samtidigt finns ju rädslan kvar kommer jag våga släppa någon inpå livet igen eller kommer jag vara misstänksam mot nästa.. Ja kan säga att jag märker av när jag träffar vänner eller så att jag är mer försiktig.. Men allt det som hänt har ju fört något positivt med sig... Jag är mer ärlig än jag någonsin varit..
Jag brukar säga så här:
Sanningen kan såra men åxå läka medans lögner sårar mer och läker aldrig helt!!

Det får vara det sista för idag!!

Ha en underbar natt och sen en bra dag imorgon...

Kram M

PS. Alla ni som läser, lite dåligt med kommentarer tycker jag...

Sjukstuga m.m!

Japp nu har man åter igen blivit sjuk, känns inte som man kommer komma igång med träning. Först hade jag dubbelsidig hörselgångsinflamation låg däckad i nästan 2 veckor och nu har man blivit dunderförkyld. Jag vill inte vara sjuk utan frisk med massa energi! Någon som har tips på att snabbast bli av med förkyldningen och sen hålla sig frisk?

Ja vad har hänt sen sist...

Jo i Onsdags så var det speedway semifinal mellan Elit Vetlanda och Dackarna(Mållilla) och gissa vilka som vann? Japps Elit Vetlanda vann så nu är det final på tisdag i Gislaved och Lejonen men på onsdag blir det avlut på hemmabanan (hemmabanan är Vetlanda)... Tror självklart att vi vinner!!

Torsdags så var det åter dax för linedance. Förra veckan lärde vi ju oss en valsdans och det var itne lätt att börja räkna till 3 istället för 4.. Så några timmar innan så ställde jag mig i tvättstugan och skulle öva men det gick inget vidare.. huvudet  hänger inte med när man har massa snor som rinner och förstör.. Men sen när jag dansade där gick det bättre än väntat men jag var inte alls på topp, kände att jag inte orkade men ändå härdade man ut.. *stolt*

Så kommer vi till dagen då fick jag äran att jobba och inte skulle lite snor stoppa mig från det.. jag behöver allt jobb jag kan få.. Så då var man på jobbet vid 7 men började inte förrens vid 7.30-16.30, det var bara att sätta igång i köket för jag hade köksturen. Och jag som för 3 somrar sen sa att jag gäran byter köksturen mot nått annat fullkomligt älskar köksturen.. Så skönt att gå att pula där det är frukosten som jag bävar för varje gång när man ska koka gröt elelr välling vilket jag verkligen är kass på.. Sen var det väl itne den roligaste starten på dagen med att en gick bort men det var skönt för henne. Hon var så fin när det hade gjort henne iordning. Kommer bli tomt utan henne, men hon har det bättre nu.

Vad är på g:

Söndag så ska våra 2 starthästar starta på kalmar i samma lopp. Så Lopp 5 och spår 4 och 6, får hoppas på det bästa.

Måndag
så ska man ner på informationsmöte om vikariepoolen som ska starta i Vetlanda, skulle ju vara kalas om man fick in en fot där. Känns som jag bara söker och söker efter jobb men inget får, börjar tröttna på att söka hela tiden och inte få nått tillbaka.

Onsdag är det dag för Speedways finalen men inte nog med det så ska man träffa den trevliga pöjken som jag skrivit om. är skitnervös och rädd.. Men samtidigt väldigt spänd och förväntansfull över att få ses. Vi har ju trots allt skrivit med varandra i 11 dar nästan dygnet runt och verkligen prata om allt mellan himmel och jord.. Inga hemligheter här inte utan ett öppet och ärligt "spel" (är väl fel att kalla det spel).. Varför är jag nervös och rädd för att träffa en underbar person som kan få mig att skratta genom att bara skriva och som kan underhålla mig en hel dag.. Många tankar som cirkulerar.. Vissa dagar har man toppen självförtroende och sen är det i botten (som jag känner just nu)..
* Vad kommer han tycka?
* Att jag är "fulare" än bilderna visar?
* Att jag är inte den trevliga personen som han trott?
* Kommer det pratas alls?
* Vad kommer jag tycka om han?
* Har jag uppfattat han på rätt sätt eller har vi båda uppfattat varandra fel?

Nu går det ju inte prata jätte mkt under själva heaten och jag har sagt att jag ska säga lite regler i alla fall då han inte varit på någon match innan.. Jag märker att skilja sig och få veta att ens man var "otrogen" med en 11 år äldre trådsmal/vältränad söt tjej (som jag kallar bitch/tant) med blont hår gör att ens självförtroende verkligen sjönk i botten och sen arbetar man upp det sen minns man ja just det han lämnade mig för en mkt smalare och sötare tjej eller tant.. Det gör ondare än man tror... Jag vet inte varför jag känner så just idag.. Jobbigt är det..(tårar rinner titt som tätt idag är dels för förkyldningen och sen att man är depp)
Vi ska ju träffas som vänner sa vi (men båda känner kanske lite mer än vänner) men varför kan man inte släppa allt och bara leva livet? Vi båda skriver det vi känner och tycker utan egentligen tänka utan det kommer från hjärtat i alla fall jag..
Varför är man rädd? Vad ska man göra för att självförtoboosta sig?

Nä det får vara slut för idag.. Nu är det röstningen på idol..

Ha en underbar kväll/natt

Kram M

RSS 2.0