Män!

Män är nånting som just nu inte står högt på min lista... De bara lurar en att tro att de kommer finnas där i ur och skur, med och motgångar... Men allvarligt så tror jag inte det... Trodde man hittat mannen i ens liv en som jag kände mig trygg med och litade på och verkligen öppnade upp mig för... Nu lever jag med tanken att han han kan berätta vad som helst för vem som helst... Sen kom det in en ny man i mitt liv som blev min bäste vän och även där fick han mig att öppna mig och berätta saker om mig och mitt liv.. Åter igen blev man sviken för vart finns den vännen nu när man hade behövt den vännen... Så nu lever man med att 2 vet näst intill allt om en och jag litar inte på någon av dem längre... De bryter ner en och tyvärr gör att jag litar mindre på män för de verkar inte ta de ord de säger på allvar bara lovar och sen är man bortglömd.. Nä nu får det vara slut på män och tilliten till dem.. Jag kommer hålla allt för mig själv då riskerar jag inte att sånt som jag tycker är jobbigt m.m. Ska komma ut... Visst de har sagt att de inte ska prata vidare men de har ju sagt mkt som de skulle men inte gjort så vad är skillnaden nu? Nä det ska bli jävligt skönt att flytta blir en nystart för mig! Nä nu är jag framme vid jobbet så dax att arbeta lite..

Kommentarer
Postat av: ghj

Hej..

Jag håller med dig och man klarar sig faktiskt bättre utan män :P. Fast dom är ju bra att ha ibland, men det är inget man bör behålla, det är som när du har en mjölk för länge, den surnar :P...

2011-04-08 @ 19:28:39
URL: http://godhelpjamaica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0