Nyårslista 2010

Har snott denna från min goa vän Erika:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket men största är väl skilde mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo då det var ju lite av babyboom år men har inte så mkt kontakt med dem då tiden och annat kommit emellan

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej men saknade efter min bäste vän har varit betydligt större iår

5. Vilka länder besökte du?
Inga om man inte räknar Skåne som ett land då de inte prata "svenska" HAHAHA

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nä eller jo en egen lägenhet...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
oj har inget datum så... Mars april då allt det tuffa började och höll i sig till slutet av aug.. September för då fann jag 2 nya underbara vänner som betyder otroligt mkt...

8. Vad var din största framgång 2010?
Gjorde mig av med den som sårade mig mest och sen jobbat otroligt mkt under sommar/hösten/vintern =)

9. Största misstaget?
Att riva ner muren helt och lita alldeles för mkt.. men samtidigt så försöker jag itne tänka på det som misstag utan det är något som format mig till den ajg är just nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä det kan jag väl inte säga.... Hamnade i en depression under delningen...

11. Bästa köpet?
hmm.. måste nog vara allt som jag köpt till mig själv och verkligen unnat mig och förtjänat det..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv! Håret, naglarna, kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fan nyagamla vänner och nya underbara vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
hmm Julraketen med Olalustig och sen Sean banan skaka rumpa och gott nytt jul är väl de jag komemr på nu

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mkt mer tårar, ilska och besvikelse har funnits i år...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Verkligen tagit tag i mig själv och träningen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit massa onyttigheter...

18. Hur tillbringade du julen?
Med att jobba 8-14 och sen 20.45-07.00 där emelan så åt jag lite och sov.. julklappsutdelningen hade vi inte förrens juldagen kl 21

19. Blev du kär under 2010?
Japps.. =o)

20. Favorittidning?
Iform, topp hälsa, må bra är väl typ tidningar som dimper nr i postlådan ibland men amelia och pensionärstidningar kan med vara bra...

21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Grey's Anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hmm hatar och hatar.. finns personer som jag absolut inte gillar en har jag haft hela året och förra året men kom en ny till den samlingen elelr flera har kommit till den samlingen iår

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok för det är inte jag...

24. Största musikaliska upptäckten?
Kommer inte ihåg om det var i år jag upptäckte på youtube denna underbara kille med fantastisk röst...
Sam Tsui


25. Något du önskade dig och fick?
En systemkamera

26. Något du önskade dig men inte fick?
En snygg och sexig kropp...MOhahaha nä inget som jag kan komma på

27. Årets bästa film?
Oj oj oj det var svårt... har nog ingen årets film tyvärr

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
oj vad gjorde jag...hmm tror att familjen kom hem vi spelade lite wii åt frukost och sen minns jag inte mer.. tror jag skulle jobba eller nått sånt. Nu har jag undersökt på fac vad jag skrivit runt min födelsedag.. fick det jag önskade mig men fick även ett nej på ett jobb...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nä eller jo... visst jag hade väl inte behövt bli sårad så som jag blivit i år men samtidigt så hade jag inte varit den jag är idag i så fall...

30. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner som funnits där och stöttat mig i vått och tort.. GULD värda är ni allihopa...

32. De bästa nya människorna du träffade?
Självklart den man är lite kär i Morgan såklart och min underbara vän Marian som min alldeles egna BBF B

33. Årets besvikelse?
JONAS som jag absolut inte trodde kunde göra sånt som han gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0