Ja vart ska man börja..

Ja vart ska man böra.. det kommer bli ett kort inlägg för att uppdatera lite vad som hänt sista tiden...

Vi börjar väl med det positiva:

Jag har fått egen lya som jag kommer flytta till 1mars... en liten etta på 40,9 kvm och det räcker för mig och separat kök, balkong och badkar så jag är nöjd... Sen har jag varit på andra anställningsintervjuen på Mc Donald och vet ni.. jag fick jobbet så nu nästa vecka ska man på introduktion och hoppas får reda mer på hur mkt tjänsten kommer vara på... Sen ska jag hjälpa en veterinär som håller på med ett forskningsprojekt om vatten och hästar så jag ska köra 6 hästar hos henne... kommer bli grymt skoj.. jag har verkligen flyt nu känns det som... synd att man inte hade någon att dela denna lycka med..

Sen så kommer vi till det mindre positiva:

Har hela veckan haft ett jävla bråk med min exman om mina pengar han är skyldig mig (1500kr) som skulle betalats tillbaka i aug men inte sett röken av dem än så jag sände en fråga nu igen och då brakade helvetet löst... Jag skulle banne mig inte får några pengar.. och då sa jag bara det att du fick alla möbler och allt gratis du betalde inte ett öre och fick jag inte mina pengar så skulle jag gå vidare så nu är man i rullning.. bodelning kommer att ske... och jag kommer få mina 1500 kr med.. känns skönt men har varit en turbulent vecka med mkt skit..  tur att man är stark själv... men ibland önskar man att man kunde ha någon att prata med..  men så är det när man inte har tid för sina vänner eller ens så kallade vänner inte har tid för en...

Men ensam är stark... och det är jag.. Jag är ensam och STARK!!!

Nu ska jag iväg på vattengympa ska bli skönt att släppa allt för en stund...

Kram på er som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0