Orkar jag mer ?

Jag känner att dina chanser är förbrukade nu.. Du har ju visat klart och tydligt vad vår vänskap betyder och är värd... Du har förlorat...

Känner mig inte det minsta på topp idag fryser och huvudvärk som går ner mot käkarna... I dag för andra gången i mitt liv blödde man näsblod inte är det väl ett tecken på att man har för mkt att göra och stressar attans? Nä jag tänkte väl det... När man känner sig krasslig så blir jag i alla fall allmänt depp man orkar ingenting och vill ingenting... Eller jo krypa ner i sängen skulle ju inte vara fyskam men det hinner man ju inte med.. kl ringer halv 5 varje morgon förbereda och fixa inför jobb sen jobba och åka till nästa jobb, sen packa man flyttar ju snart, handla så man har nått att ha i lgh.. jag har ju ingenting.. eller jo nu har jag ju lite var på ikea i fredags med lilla mammsen... Hittade lite och ska åka förbi på vägen hem från Skövde på lördag...

Min vecka ser ut följande:

Mån: Jobba och jobba, packa, var planerad vattengympa men eftersom ajg inte känner mig piggelin så måste jag hoppa de.. Vilket är grymt tråkigt...
Tis: Jobba och jobba, skulle velat fika med vänner men får hoppa det, träna lite dans på kvällen
Ons: Jobba, ev. en tripp till Kalmar och träna hästar eller blir det vattengympa om man inte fortfarande är krasslig..
Tor: Jobba och sen ska jag hinna med fika med två underbara vänner som jag träffar allt för sällan så jag måste hinna med det och givetvis packa inför resan till Skövde på fredag
Fre: Då ska jag ha jobbjour på morgonen sen ska jag och fantastiska Linda åka till Skövde och gå på dansfestival vilket jag egentligen känner att tiden inte finns till men nu är det bokat så nu får vi allt åka...
Visst är det hemskt när man känner att man inte har tid till att unna sig roligheter?
Utan bara tänker måste jobba, måste ha pengar, måste hinna med det
o.s.v.
Lör: Åka hem snabb stopp på A6 och Ikea å köpa de jag inte kunde bestämma mig för och annat små plock som jag missade.. Sen blir det jobb
Sön: Då blir det jobb och förbereda lite inför nästa veckas jobb och flytt .. Inte klokt vad tiden går fort och när ska jag hunnit packa?

Jag måste säga att jag känner av väggen ibland.. Men hör orden:
Det är ju bra betalt och pengar är ju aldrig fel...
Jag gör tydligen allt för pengar nu känns det som, även om jag vet att jag egentligen inte orkar... Ibland skulle jag vilja kunna tvätta bort vissa ord..

Just nu känner jag mig trött och sliten som man vore en i pensionsåldern och jobbar på övertid... en jag är ju bara 28 snart har ju många år kvar..

Hur kommer ja orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0