YouTube blogg idag.....

Idag blir det bara massa länkar till YouTube har lyssnat mkt på det idag så det får bli ett sånt inlägg tills jag kommit på en bra sammanfattning till bloggen...

Vi börjar med 2 från Grey's Anatomy (Obs! titta inte om ni inte vill ha spoilers, lägger till två till under utan själva avsnittet utan bara musiken)



Chasing Cars med Callie, Owen, Bailey från Grey's Anatomy




The Story med Callie från Grey's Anatomy

Så kommer samma låtar igen med samma artister dock inte med spoilers




Chasing Cars



The Story

Nu kommer det annat som man lyssnat på.. Älskar att leta reda på härliga röster och texter....



"Pretty Eyes" Alex Goot



"Just A Dream" Christina Grimmie and Sam Tsui

Båda två är jätte duktiga men Sam har jag lyssnat mkt på då jag följt alla hans videoklipp och covers

Så kommer det 2 klipp från svenska Ulrik Munther


"Born this way"



"Boys Don't Cry
"

Jag tror det får räcka med YouTube låtar idag.. har massa massa på lager och kommer lägga ut titt som tätt... Nu ska jag försöka ge mig på en sammanfattningen av sista tiden.. återkommer när den är klar...

Kramis på er alla läsare!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Kika gärna in i min Smyckesblogg, här hittar Du unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har! Personliga graverade smycken, vackra skyddsänglar,örhängen (nu även i äkta silver 925), present tips, Mamma/gravid-smycken, även vårens senaste trender mm. Hoppas att Du hittar något fint eller bara låt Dig inspireras! :)



/ Mvh Charlotte

2011-04-05 @ 23:00:01
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0