Oj vad tiden trillar iväg..

Kändes som det var igår jag skrev i bloggen men så var det ju inte.. Sen jag skrev sist har det inte hänt jätte mkt men kan berätta att min underbara vän Eva har fått flytta till Eksjö och kommer få sin mobil i helgen så då ska jag ringa och prata lite med henne och se om hon orkar med en träff..=) Verkar som det inte blivit några men sen operationen så det verkar ju lovande allt.. Håller tummarna för de..

Jobbet har gått fint.. trivs med jobbet sen arbetskamraterna kan man ju diskutera.. vi har tre tjejer och två killar och killarna är goa grabbar.. De har frågat lite om vem man är och så men brudarna de håller ihop i vått och torrt och har svårt att släppa in någon innanför gränsen har jag märkt och fått höra.. men jag håller mig till killarna ändå för de är mkt trevligare och det blir inte detta skitsnack som blir mellan tjejer för tyvärr så är det nått som är typiskt tjejer för de kan inte vara ärliga... Jaja jag trivs i alla fall får väl se om de släpper till när man kommit in mer i jobbet annars är det ingen förlust för min del =) mer för deras del..

I torsdags var man i Tranås och på Parkhallen med Jenny, Linda och Kim och det var så jäklans lyckad kväll måste jag säga.. Längesen man dansade om man ens gjort det.. Det var så kul för man träffade 2 grabbar från singelfesten åxå så det var en mkt mkt lyckad kväll.. Kim som var enda kille som följde med han är en utstanding dansare man har så kul att dansa med han och den foxen är ju så man smälter.. Linda säger att vi är som vax när vi foxar..
Jag hoppas att alla hade en lyckad och trevlig kväll som en annan!!

Under fredagen så var det dax för travtävling igen det var G.K. Emblem som skulle starta och fick med sig en 6:e plats och 2000 kr i prispengar vi var nöjda med prestationen då hon var jättebrunstig så hon är inte trevlig att hantera då..

Idag blir det en lugn dag med tvätt på listan och laga matlådor..=) sen ska jag väl umgås lite med familjen...

Imån taggas det återigen dans fast i Södra Vi och på Nöjespumpen utanför Vimmerby är sjukt taggad ska bli kul hoppas ju att många vill följa med just nu är vi 6 st och jag hoppas att Kim är lite sugen och hakar på för då blir det 3 killar som hakar på oss tjejer.. =o)

Nä nu måste jag ner till tvätten...

Ha en underbar Påsk Helg!

Kramar M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.



Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



Vänliga hälsningar

Madeleine

2011-04-28 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0