I'm Back!!!

Japp nu är jag tillbaka starkare och lyckligare än jag någonsin varit. Sommaren har varit tuff men gett mig både bra och dåliga erfarenheter. I augusti stod skilsmässan klar och det var skönt att få ett avslut.

För er som inte känner igen mig så är jag 27 år, lycklig singel med framtiden för sig.

Jag kommer bland annat blogga om min viktkamp, mina egna känslor och tankar, familjens djur kommer nog slinka in med. Det kommer bli lite gott och blandat.

Det som skriv här är mina tankar, åsikter m.m. Så tycker du inte om det läs det inte då.

Jag tar jätte gärna emot kommentarer både positva och negativa samt om någon har frågor så ska jag göra mitt bästa att besvara den.


Är sjukt laddad till att börja blogga igen, så håll i er nu kör vi!

 

 


Kommentarer
Postat av: ewe

jag kommer läsa för fullt! :)

2010-09-20 @ 21:57:31
Postat av: Cilla

Va skoj att du börjat igen!!! Tycker du är stark efter den här j*vla sommaren... både du och jag har haft det tufft men nu är det VÅR tid i livet ellerhur?

2010-09-20 @ 22:49:28
URL: http://daimilus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0