OJ, Oj, oj vad det kommer kännas...

.. Ja det är precis vad det kommer göra. Idag har det varit först buggkurs med lite nya turer och mkt mer tempo, men jag diggar det. När det går lite fortare så bli det ju även roligare, men det är skönt med lite långsammare tempon med så man hinner pusta ut. Idag var vi färre än vi brukar var så det var kul idag att man inte behöver slåss alltför mkt på dansgolvet. Efter buggen var det dax för lite närmre kroppskontakt i Foxtrot, kan säga att det är inte så kul när man blivit lite sådär lagom varm med bugg att ställa sig tätt inpå varandra. Vissa luktar ju inte mumma precis, men det är bara att stå ut. Idag måste jag säga att foxtroten gick över förväntan bra. Jag börjar lära mig att jag inte ska bestämma vilket jag gärna vill =o) Men jag fick beröm även här så det är ju positivt, sen går det ju bättre att dansa med vissa än andra. Alla är där för att lära sig men ibland vore det skönt om man kopplade ihop killar som kan dansa med tjejer som inte kan och vice versa, tror det skulle gå mkt lättare då.

Helgen har varit mkt bra måste jag säga, njutit av en lugn kväll hemma. Sen att man sitter uppe halva nätterna och skriver med trevlig pöjk är kanske inte jättebra om man ska upp tidigt eller som han har en liten valp att ta hand om. Så idag gjorde valpen det lite blött i sängen..hihi.. inte lätt att vara liten.. Måste nog erkänna att man blir bara mer och mer nyfiken på vem personen är som man skriver med. Man känner nyfikenhet, spänning men samtidigt känner man nervositet och lite rädsla på nått sätt. Svårt att förklara.

Nä nu får det vara nog för denna dag..

Ha en toppen natt

Kram M

Kommentarer
Postat av: "Killen"

idag blev det inget kissande i sängen och vi sov till kl 11 i sängen ;) skönt :D

2010-09-27 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0