Nervös!!

Det är vad jag är.. men det berättar jag mer om senare..

Blev inget jobbigt samtal idag utan jag fick ett samtal om jag ville jobba idag och det tackar man ju inte nej till så 14-21. Gick alla tiders att jobba skönt att vara tillbaka på hemmet trots att några hade blivit dåliga men man lever ju inte för evigt. Var kul att träffa arbetskamraterna med 3 av de 4 jag jobbade med idag har varit med mig i sommar och stöttat mig så det var kul att kunna säga tack till dem och "uppdatera" lite vad som hänt.. Fått många kommentarer idag att jag är läcker i min nya frisyr och att det syns att man gått ner... Så nu kommer vi till varför jag är nervös.. Jo imån var det 6 veckor sen jag var hos dietisten och imån är det dax igen. Jag vet att jag inte skött mig bra dessa veckor så jag får vä bita i det sura äpplet om vågen pekar uppåt och ta emot "utskällningen" från dietisten (tror inte hon skäller i och för sig). Sista gångerna så har det känts som jag gått upp men jag har inte det och denna gång vet jag inte.. känner mig tjock just nu eller uppblåst.. Så imån på tidig fm ska man dit blir som vanligt ingen frukost innan vägningen..hihi.. Brukar göra så om jag inte ska dit på em...Har jag gått ner blir jag superglad, ligger jag kvar blir jag glad/besviken, har jag gått upp besviken/arg.. Men då blir det att deppa några minuter och sen på att igen..

När man kom hem från jobbet så fanns där en massa frågor från den trevlig pöjken, så det var ju kul att se. Så nu sitter man åter igen som "slickat" och skriver. Allt mellan himmel och jord skrivs det om, känns som om det aldrig tar slut. Vi kan skriva och skriva och sen säga natti nattz.. Men sen träffs vi igen och skriver och skriver..Har aldrig skrivt så mkt men en och samma person som jag gjort sista tiden och det är grymt underhållande och trevligt. Han växer på nått sätt för varje dag som skrivs.. ja eller vad man nu ska säga.. är igång och svamlar..

Idag har man även betalt mina 3 räkningar så nu är det ur världen, alltid lika skönt att ha det betalt. Lite pengar fick man ju över med. Sen har jag ju varit på trafikskolan och hämtat ut mina böcker så jag kan börja plugga till BE körkortet.. Phu kommer inte bli lätt men jag ska ha det envis som man är så ger man inte upp..


Nä det får vara nog för idag tror jag... Återkommer imån med resultat..

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0