Misslyckande

Ja jag vet inte vad jag ska skriva idag.. Gick ju som jag befarade hos dietisten... Igår så hade jag gått ner 14,2kg sen man började och nu har man bara gått ner 13,1kg sen man började och det var inte alls kul och veta... Igår var jag laddad att ta nya tag direkt men så här i efterhand att få veta att man gått upp 1,1kg, idag kändes det som ett stort misslyckande... Istället för att gå därifrån med ny energi och huvudet högt att nästa gång så har du fixat det, så går man därifrån med huvudet mellan benen och nästan skäms. Visst jag vet att det går upp och ner med vikten jag har gått ner 13,1 kg sen februari och jag är stolt över det man samtidigt inte nöjd.. Hade räknat med att gå ner minst 15 kg från feb- aug.. men det höll jag ju inte men gick ändå neråt men nu hade man gått upp och jag vet att allt är mitt fel. Det är ju jag som bestämmer vad jag stoppar i mig och det är jag som bestämmer hur mkt jag ska röra på mig.. Nä det blir ju till att bita i sura äpplet eller ta tjuren vid hornen och ge sig tusan på att tills nästa gång 9 sep. det är 6 veckor dit alltså om jag ska gå ner i hälsosamt så ska jag kunna gått ner minst 3 kg och fixar jag det så har jag passerat ett av mina mål 15 kg..

Det är tur att man har pöjken som får en på bra humör igen. Och min vänner som peppar även om det är svårt att ta emot det just nu när man är lite av ett misslyckande...

Har så otroligt många olika känslor i kroppen så det är svårt att bearbeta med, men man får väl bara ta en känsla i taget..

Nä det får räcka för idag.. Inget vidare blogghumör..

Kram på er alla!!

/M

Kommentarer
Postat av: ewe

Du är jätte duktig ändå Madde !! :)

2010-09-29 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0