Speedaway

Så var det tisdags kväll nu är det inte ens 24 timmar till man ska träffa pöjken imån... En liten överraskning har man köpt till han, det var inte planerat alls men när jag gick på Maxi så såg jag nått som skulle påminna om mig.. Kan uppfattas som löjlig eller gulligt vi får väl se vad han tycker.. om jag vågar ge den..

Just nu i skrivande stund så pågår första finalen i speedwayen och efter 14 heat har Elit Vetlanda 50 och Lejonen har 34 så det ser bra ut för Vetlandagrabbarna... Hoppas på en vinst hemma imån med!!

Idag har man jobbat gick mkt bra måste jag säga och imån blir det upp i ottan så man hinner till Kalmar med 2 hästar till kliniken innan 9. Sen blir det stressa hem, duscha göra mig klar och ge mig iväg och hjälpa till innan matchen börjar.. så jag hoppas jag inte hinner med att bli nervös..

Får bli ett kort inlägg idag.. Får se om man skriver imån kväll eller om det blir på torsdag det återstår och ser...

Kram till er alla

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0