Måndag 4 oktober

I söndags var vi på trav och därifrån så åkte vi med en 3:e plats och en 6:e plats och 10.000 kr i prispengar så vi åkte med leende på läpparna...

Idag har man varit på möte ang bemanningspool inom vården. Så idag fick man lära sig programmet TimePool och nu har man änven lagt sig tillgänglig så jag hoppas de ringer som tokar efter mig.. men eftersom jag inte har någon utbildning så ligger jag en bit ner på listan.. men jag blev uppringd i dag och ska jobba 7-14 imån..

När jag ändå var nere på stan så köpte jag ny mössa och ett par vantar i en härlig grön nyans.. får se om jag kan ordna bild.. Jag älskar mössor...
Sen passade jag även på att hoppa in på ett bemaningsföretag med mitt CV så nu får man hoppas de hör av sig, ska hoppa in till flera men hann inte det idag..
Sen när man åkte till stallet så ringde en av mina gamla arbetsgivare och ville veta när jag var ledig så jag kunde åka med två hästar till veterinärkliniken.. Så då fick man ännu mera jobb och sånt gör mig glad!!!

Idag har man klippt en av tävlingshästarna så nu är det verkligen höst!

Nu är det bara 1,5 dag tills man ska träffa pöjken som får mig att skratta och gråta.. men det är av lycka eller vad man ska säga.... Vi kan verkligen prata om allt.. och dra skämt med varandra utan att man uppfattas som helt koko i bollen... Visst är man lite nervös men samtidigt känns det skönt att vi ska ses.. man är ju nyfiken ju..

Imån ska man handla lite färg till håret tror jag känner att jag behöver bättra i lite.. samt köpa lite annat smått och gott...hihi samt jobba och fixa stallet..

Nä det får räcka för idag tror jag...

Ha det gött!!

Kram M



Kommentarer från gamla inlägg:

Vad är jag? Vem är jag? *långt*

Sessan
Halloj! :O)
Tittar in en snabbis för att säga hej!
Har börjat ett nytt jobb och det tillsammans med pyret i magen har gjort mig till en levande zombie de senaste månaderna... (och även fortfarande) så därför har jag varken skrivit eller läst några bloggar på sistone.

Förstår att du hittat en spännande kille på nätet? Håller alla tummar och tår för att dejten på onsdag blir toppen! =)

Ta hand om dig.
Kramar
Svar: åh vad kul att du har fått nytt jobb hoppas du trivs med det!! Det är så kul att du bloggar lite i allafall så man vet att det går bra och allt är som det ska..Förstår att det är inte lätt att jämt med att vara gravis och jobba förstår att du är trött.. Ja det ska bli spännande.. vi trivs att skriva med varandra och jag hoppas det fortsätter likadant när vi ses vilket jag tror det kommer göra.. =O)Ta hand om dig med och lilla knytet!!  Kram

Erika
Nu har jag äntligen hittat till din blogg.. :)

Känner igen mig i mycket av det du skriver, även om min "dumpning" är exremt light i jämförelse med vad du gått igenom. Men du ÄR stark, du ÄR värd att älskas, du är en fantastisk människa och du är värd allt gott som kan komma till dig. <3
Och lycka till på onsdag... ;)
Svar:Yey!! Tänkte jag lämnar en liten kommentar så hittar du säkert till min...hihi :-P Ja visst är jag stark faktiskt starkare än jag trodde jag skulle va... och att jag är värd att älskas det vet jag inte men jag hoppas man hittar någon som vet vad älskar är för nått... Tck kan behövas ett lycka till så man håller nerverna i schack..
=o)


"Killen"
du kommer få en stor kram på onsdag. det lovar jag. och jag är inte den som tycker om att kramas!!
Svar: Jag kommer kräva minst 2 st!!!

Misslyckande

ewe
Du är jätte duktig ändå Madde !! :)
Svar: TACK!! Sånt värmer och får en att ta nya tag... =O)

OJ, Oj, oj vad det kommer kännas...

"Killen"
idag blev det inget kissande i sängen och vi sov till kl 11 i sängen ;) skönt :D
Svar:
Vilka sömntutor ni är då.. men skönt att det inte blev nått i sängen..hihi :D

Lördag och halva helgen har gått

Emma
linedance verkar roligt :)
Ska tänka på dig på måndag och hoppas det går bra!
Styrkekram
Svar: Det är grymt skoj måste jag säga.. blev inget samtal... skjuter på det så långt jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0