Jobbigt!!!

Ja som ni ser så har jag bytt design kände för nått nytt nu när snön fallit.. Jag älskar snön och vill ha mer för idag finns det inget kvar efter allt regnande.. bättre med snö än regn enligt mig...

Har varit tuffa veckor nu.. Har jobbat 12 dar på raken och sista 5 övertid så jag var lagom trött när jag gick hem i fredags och skulle vidare till Kalmar på trav.. Det blev lyckad tävling där med 13.000:- i prispengar så det är bara att se glad ut.. Så denna helgen har varit en ledig helg eller ledig och ledig igår var det dax att klippa häst igen och smörja upp allt det skitiga som blev av tävlingen.. Men nu är allt gjort så idag blir en slappdag vid datorn (måste uppdatera hemsidan) och som avslutas med lite dans i form av bugg och foxtrot, jag missade linedancen i torsdags så jag har verkligen längtat efter att få dansa..

Min mur som jag har runt mig börjar falla.. Eftersom jag jobbat så mkt har jag inte haft tiden att sova som jag brukar och då har jag inte heller styrkan att stå emot alla känslor som kommer och går.. jag blir lättare ledsen och kan inte dölja mina tårar eller min "smärta" och det är jobbigt... jag vill vara den som släppt och glömt allt men det går inte... Är det jag konstig?? skilsmässan gick igenom i aug.. men vi delade ju på oss i april eller nått... men ibland känns det som det var igår... Jag har sån ilska i mig mot det han gjorde... Jag fattar inte varför man inte kan vara ärlig jag tro att jag hade tagit det mkt bättre än vad jag gjort nu.. Att tänka tillbaka på sista tiden tillsammans och fundera över tänkte han på henne när vi var där eller gjorde det... jag vet att sista gången vi hade sex så var han helt annorlunda och så här i efterhand så tror jag itne han hade mig i tanken utan henne och det gör  mig så ledsen när jag får den tanken... Att ha den känslan att man haft sex med den man älskade mest och framförallt  litade på mest och sen var det nästan säkert att han inte hade mig i tanken den gången för han var liksom inte där... Det gör ont och jag kan inte skaka av mig den tanken..

Nä nu hinner jag inte sitta här med.... Tiden är dyrbar...

Skickar med en liten låt...

/M




I am done
Smoking gun
We've lost it all
The love is gone

She has won
Now its no fun
We've lost it all
The love is gone

And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected

We've found our lives been changed

Babe, you lost me


And we tried
Oh, how we cried
Oh, we lost ourselves
The love has died

And we had magic
And this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

Oh, I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Cause babe, you lost me


Now I know you're sorry
And we were sweet
Oh, but you chose lust when you deceived me
And you'll regret it, but it's too late
How can I ever trust you again?


I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Oh babe, you lost me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0