Det var längesen sist!!

Oj jag har varit dålig på att uppdatera... Men jag har inte haft ork eller tid...

Helgen som var förra veckan var en riktig skit helg jag var så ledsen och nere ändå hade jag besök av mina systar men jag ville bara vara på rummet och gråta.. Men nog pratat om den helgen..

I måndags ringde bemanningsföretaget jag var inne hos förra veckan och ville att jag skulle jobba.. och vad tror ni jag svarade... inte nej i allafall så nu är man på MP Bolagen och har varit där hela veckan och jag är verkligen lyckligare än jag någonsin varit... detta jobb kom precis i rättans tid.. det var delvis därför jag var så nedstämd under helgen.. jag trivs jättebra.. visst jag får packa skruv, "svampar" m.m. Men vad gör det när man får pengar och arbetskamraterna är roliga så tiden går så fort... Så nästa veckan nalkas övertid!!!! Wohoooo... jag har jobbat mån-fred på MP Bolagen idag har jag jobbat i ett travstall på fm och sen nu på hemmet på kvällen.. kommer bli gött när man får pengarna.... Ska jobba imån med men bara fm då i travstallet.. Så det blir 14 dagars jobb på raken men jag ser bara pengar, pengar pengar just nu.. hoppas man får lite mer fast så man kanske kan börja titta efter eget boende..

Vill ju börja träna med och nu sitter jag och funderar på om man ska bli medlem inom Friskis och svettis nya lokaler i Vetlanda med nytt gym och gruppass (2400:-/år) eller ska man välja medley och då har man gym och tillgång till bad (2900:-/år) Vill ju kunna simma lite men samtidigt skulle det vara kul och gå på gymmet med Friskis och ha en intruktör eller gå på gruppass.. i simhallen finns det nog ingen instruktrör så däremot vattengympa m.m... hmmm svårt val!! Vad hade ni valt??
Jag är ju lite skygg av mig så jag vill gärna inte träna där man känner många vilket risken finns för att man gör på friskis... men samtidigt går det köra halvår...

Friskis och Svettis Vetlandahttp://web.friskissvettis.se/controls/default.aspx?mid=2660
eller
Medley: http://www.medley.se/vetlanda/

Såg ett klipp på youtube och man blir ju inspererad till tusen:


Så nu jäklar ska kilona rasa.... kommer titta på detta klipp varje dag för att få inspirationen..

Nä nu måste jag sussa lite så jag orkar med att jobba... Jag älskar att jobba.. finns inget skönare att komma hem och känna sig "utpumpad"..

Sen måste jag säga att jag känner en enorm saknad efter en viss person som är i tyskland..jag har ingen att skriva med som vi brukar göra... men han är hemma om en vecka och jag ska jobba massor så jag hoppas veckan går fort...

Kram på er alla!!!
/M

Kommentarer
Postat av: "Killen"

saknar dig med <3

2010-10-17 @ 14:27:45
Postat av: Erika

Kul att se att du bloggar igen, håller med om att det var ett tag sedan sist ;)

Och hör av dig om det är nåt, jobbigt eller underbart. Finns som bollplank om du behöver! Kram

2010-10-17 @ 14:50:48
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Louise

jag hade valt Medley,, både vattengympa som är grymt kul, o gym! =)

2010-10-20 @ 11:19:12
URL: http://louisemittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0