Dejt och SM Guld

Vi tar gårdagens dag från början:

Upp tidigt och sen fara med två hästar till kliniken i Kalmar för undersökning, gick oväntat snabbt måste jag säga. Det brukar ta minsten timme per häst men inte idag tog en timme för båda.. Hästarna blev behandlade för sina "skador" och for man hem  och lämnade av dem och åkte hem och började förberedandet för kvällens bestyr...

Det var ju dax för Final i Speedwayen och självklart gick det toppen för Elit Vetlanda... Det blev ett SM GULD!!!!
Det var grymt kul att äntligen segern gick till oss, vi har väntat på guldet.. Innan matchen så hjälper jag till i VIP huset med att servera mat till VIP gästerna eller vi har ju buffé så det handlar mest om att se till att det alltid finns mat framme... Efter jag gjort mitt där så var det ju dax för "dejten"...

Var nervös tidigare på dagen inför detta men när det väl var dax så fanns det inte några nervösa nerver längre.. Varför ska man vara nervös för att träffa en pöjk som man kunnat prata med om allt  och då menar jag verkligen allt, så jag har funnit en toppen vän där!! För som det känns nu så är det inte mer än vänskap och jag vill heller behålla han som vän än att man ska utveckla till något mer som sen blir skit och pannkaka så har man förlorat en bra vänner... Jag hoppas och tror att han upplever lika eller att han förstår mig iallafall.. Just nu känns det som jag heller har fler vänner än att ha en kärlek...

Så det får räcka för studen måste ta tag i dagen med.. Men man är lite seg efter firandet.. Vad gör det man har ju vunnit SM GULD!!!! Elit Vetlanda

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0