Cornelis Vreeswijk

Oj oj oj ... njuter fortfarande av filmen.. Cornelis.. Den är helt klart värd att se om man gillar visor och Cornelis.. Nu har jag känskan bara tänk om mman kunde fått se han live och prata med han om hans liv han levde.. Jag tänker inte berätta så mkt om filmen då jag brukar berätta lite för mkt och då blir det ju inget kul..

Men jag kommer lägga in lite musik klipp med Cornelis med mina favoriter (Dock var det svårt att välja ut då han har så många som är bra)










Det här är bara några av favoriterna.. Alla som jag ville lägga ut fanns inte på youtube.. Så det fick bli dessa..


Idag blir det fira farsdag och sen tvätt och städ som gäller... Ikväll är det sista gången det är danskurs för nästa söndag är det avslutningsdans och då ska vi dansa med de som går fortsättningen.. Ska bli spännande men samtidigt lite nervöst då han som är "chef" på jobbet går där... Men jag ska försöka göra mitt bästa och bara njute och följa med och inte bestämma...


Det var en kort uppdatering, men ändå nått..

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0