Utgång...

Oj vad ska man säga... Hade GRYMT trevligt igår... men varför är förfesterna nästan alltid bättre än själva festen? Nu var vi ju inte på så mkt party utan vi var på en pub som spelade lite irländskt.. men den föll mig inte alls i smaken alldeles för liten fanns knappt plats att man fick sitta så det var inte min smak.. annars inget fel på musiken i sig... men de 2 uteställen som finns i denna stad är bara skit och inavel typ.. inget kul alls att gå ut.. Människorna ska vi inte tala om.. bläää och usch för dem...

Men förfesten var grymt bra och trevliga människor med.. som alltid kan man chocka folk.. alla visste visst inte att man skilt sig så de frågade vad min man var och så fick man dra historien igen....  otroligt att folk kan tappa hakan så.. och sen kommer det.. men han som var så snäll och trevlig.. kan han verkligen ha gjort så.. Det trodde inte jag.. Nä vem fan tror det om folk att de ska ha en annan vid sidan av.. inte jag heller kan jag säga utan jag trodde man var ärlig och sa att nä nu har jag inte känslor för dig utan en annan.. sen är det väl skitsamma om man sårar.. vad fan tror man att man blir när sanningen väl hinner ikapp..

Nä nu ska vi inte prata skit.. mådde som jag förtjänade i morse men de försvann efter lite frulle och stalluft...

Imån nalkas det avslutningsdans mellan 18-20 sak blir kul men samtidigt tråkigt att det blir uppehåll.. får väl se om man kan hitta nått dansställe så man håller igång..

Nä det här får räcka.. då jag börjar bli lite seg eftersom man hållt igång sen 7 i morse..




Finns det någon finare?




HA DET GOTT MINA LÄSARE!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0