pendlar vecka....

Ja denna vecka verkar vara en riktig pendlar vecka med humöret... ena stunden lycklig och glad man bara känner hur man strålar... men inget vara för evigt... utan efter några få minuter av den glädjen så är man ledsen, besviken, arg.... Livrädd....

Ja det är något jag känt av sista tiden en enorm rädsla... Rädsla för att de man tycker om försvinner att man inte får plats längre eller hinns inte med... Rädd att bli själv.. vill inte det.. hatar att varje helg sitta hemma och lite som ruttna bort på rummet... vill ut och träffa folk men ingen hit när ingen hakar på eller när man frågat några gånger och fått höra nä inte denna helg... till slut frågar man inte.. och sen får man höra när man säger att man satt hemma och hade tråk så får man höra.. ja men du skulle följt med oss.. ja det skulle jag ju kunnat göra men svårt när man inte får reda på det.. är väl ingen som vill ha med en ut kanske...är inte den som behöver dricka för att gå ut och ha kul...

Jag är avundsjuk på folk som har massa vänner att ta till och umgås med.. många säger bara hör av dig och sen när man gör det så finns inte tid eller så är de uppbokade.. måste nog hitta någon vän som har lika lite liv som en annan... För det är jobbigt när man upptäcker hur tråkigt ens liv verkligen är..

Här finns en tjej som i vanliga fall är en glad sprallig tjej som älskar att träffa folk... men just nu är man stor och mkt överviktig som vill träffa massa folk men inte vågar för att man är så stor som man är... och jag har inte diciplinen själv att ta tag i det.. ska börja  men hela tiden skjuter jag på det..

Jag önskar så att jag va den som vågade... vågade kasta mig ut och inte ta allt så allvarligt inte ha denna enorma känslan att bli sårad.... är det verkligen värt att chansa och sen gå igenom samma sak igen..  Visst alla killar är inte som mitt ex men han har satt djupa spår i mig och det kommer ta tid... jag vill inte stressa och riskerar att någon av parterna blir sårade utan jag vill stressa långsamt.. Men finns tiden för det utan att man tröttnar på varandra?? Ja jag vet inte .. men det löär väl märkas.. om man nu hittar någon som man vill mer än vänskap med så lär det väl märkas om det är rätt kille om han har tålamodet att vänta.. För det är det nästa pojkvänsmaterial kommer få ha tålamod och få mig att bli överygad att jag inte kommer bli sårad på samma sätt.. Men visst växer saknaden att ha någon när man kommer hem, någon att kramas med och kunna prata med.. Jag saknar inte själva sexet i sig utan mer att veta att det finns någon som tycker om en....Närheten...

Jag längtar till den dagen då man kan bo i eget igen.... Inte känna sig så instängd som man kan göra nu...

Har tittat på lite små kryssningar typ Cinderella.. men hur kul är det att åka själv.. och min kära syster åker till Oman till helgen inte alls avis... vill med göra nått kul... funderar på att åka iväg på skidsemester... men åter igen hur kul är det att åka själv.. skulle vara grymt kul att åka ett gäng.. men hur ska man hitta ett helt gäng när man knappt har någon.. ja många tankar... Har inte tänk göra slut på alla mina pengar men jag känner att jag är värd att unna mig något..

Har precis sutti och lyssnat på pappa i mobilen då han är iväg med en av våra hästar i Halmstad för start.. återigen gick det skit och pannkaka... Har vårat flyt vänt nu.. kommer det med gå utför?

Det enda som känns positivt i mitt liv är att jag har jobb i 2 veckor till vad jag vet...Jag hoppas man får vara kvar ett längre tag men med flytet iman har i livet så är väl risken liten...

Ja det får räcka för idag.. har fler tankar och funderingar om mitt liv och andras med.. förstår  mig inte på hur vissa männikor tänker och framför allt lever. men det tar vi en annan gång...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0