Dag 02 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Oj vad ska man skriva om här....

Vi kan börja med att under min tid i lågstadiet och mellanstadiet så hade jag en crush i en kille som heter David "Davve" men blev aldrig något med det men han var jag kär i i många år.

Sen hade man väl några korta förhållanden, men inga värda att nämna.. Var nog inte så mkt kärlek utan mer för att man skulle ha förhållande..

Men jag tror ändå att mitt ex Jonas var min första riktiga kärlek vi gifte ju oss och höll i hop i nästan 5 år innan man upptäckte vem han verkligen va. Men han är nog ändå min första riktiga kärlek.. Har lärt mig enormt mkt under den tid vi hade tillsammans och även efter...

Men tror att det finns en till oss alla och att alla hittar en som verkligen förtjänar ens kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0