Bio i kväll...

Men först ska jag börja med att jag känner att jag mår bra och är lycklig.. finns de som har det värre... Ska ta tag i min vikt nu med för nu jäklans ska det gå... Jag vill ju inte vara den tjocka tjejen i gänget.. Så det ska jag tag i nu.. Det är en av mina planer...

Sen har jag 2 texter (har flera men det är dessa jag känner mest för nu)  som ska tatueras in och två piercingar som ska göras med...

Sen har jag fler planer men de tänker jag inte avslöja än.. hihi...

Igår så råkade jag komma över Cirkus Möller har inte sett det någon gång innan men igår kom jag in lagom till Sean Banan hos polisen men det är inte det jag ska visa utan det är Flickorna på Klitteholm... Hästjej som man är och har många års erfarenheter inom ridskola så var jag ju tvungen att se vad det var för något..


Del 1


Del 2


Del 3


Del 4

Del 4 var ju det bästa.... jag skrattade så jag storkande nästan...


Idag var man nere på stan och shoppade lite farsdag present 2 tröjor fick det bli var så mkt folk där så jag trodde jag skulle stressa ihjäl mig..  Men jag shoppade ett par byxor för endast 50 kr och det var inte dåligt... sen shopapdes det lite nytt nagellack.... så nu har man guld, vitt och vinter rött i sin samling...

Sitter och tittar lite på Dr. Quinn lite nostalgi tripp. hihi .. medans maten blir klar...

Ikväll blir det bio kommer gå själv och det är jag stolt över... För jag vill se Cornelis filmen då det är en av de bästa svenska artisterna som funnits.. Vilka visor han har gjort..
Sänder med ett klipp på trailen.. För ikväll eller imån kommer jag kommentera vad jag tyckte om den och lägga ut mina favoriter..






Så nu ropas det att maten är klar!! Så ha en trevlig kväll/helg..

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0