Avbryter!!

Japp det är exakt vad jag gör med utmaningen.. den är inget för mig och jag har inte tiden att blogga varje dag heller så det bli inget kul.. Utan jag kommer köra med att ha frågestund istället titt som tätt... Och jag kommer svara på alla frågor som kommer.. Så börjar fundra ut bra frågor nu...

Helgen som varit har tillbringats i Skåneland med mkt trevlig sällskap... Jag har verkligen funniit en person som får mig att må bra och känna pirret i magen igen.. Självklart så är man lite försiktig och vill inte skynda sig in i nått.. Men vi har pratat ett längre tag och träffades och fikade i 3,5 timme sen var jag ju tvungen att ge det en chans så jag åkte ner till han och hans lilla röda stuga... Och jag måste nog erkänna att jag är KÄR... i alla fall lite.. har mått så bra och känt mig så lycklig och det var längesen man gjorde det tillsammans med någon.. Att bara ligga i en soffa och mysa och titta på varandra.. Njuta av varandras närhet... Det har varit en underbar helg.. blev utbjuden på en middag på resturang.. för första gången i mitt liv så det var speciellt.. Har känt mig så bortkämd på nått sätt och jag har svårt att släppa så utan jag vill gärna betala för mig själv och så men konstigt nog så fick Morgan mig att släppa det och njuta av han vill "ge mig" istället..

Nä nu hinner man inte sitta här mer få blir er en annan gång..

Ha det nu underbart!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Erika

Såååå glad för din skull Madde! Keep me updated! :D <3

2010-12-13 @ 22:34:28
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: sessan85

Härligt att höra "det börjar verka kärlek banne mig" =)



Med oss är det bra, längtra som en galning efter pyret... bara några månader kvar nu. har inte kollat kön men jag gissar skarpt att det är en liten kille. <3



Ha en ritkigt god jul! Kramar

2010-12-20 @ 13:25:27
URL: http://sessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0