jag lever men med nöd och näppe

Idag har man hämtat nyckeln till lägenheten så nu bär det av med flytt, ska bli skönt men jag har varken orken eller lusten egentligen jag går på sista energin jag har känns det som.. konstant trött och orkeslös..

Du tar min energi... Vet du om det genom att inte visa mina lilla att du vill ha kvar mig.. men ännu ett tecken på hur mkt man tydligen betydde ... Det tar enormt mkt och jag har inte tiden att ta tag i det nu utan allt bara äter upp mig med jobb hit och dit flytt hit och dit... och en stor förlust av ens bäste vän...

Men bara att bita ihop...

Helgen som har varit var jag och Linda i Skövde på dansfestival och sen i lördags var jag på Ikea och sen i Tranås och parkhallen men jag kommer återkomma med info och kanske lite bilder...

men kände att jag skulle uppdatera en kortis så ni vet att jag fortfarande lever men med liten marginal

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0